29 Ocak 2014 Çarşamba

İstanbulll!!

   Yarın İstanbul'dayım bebişlerim. Yüz temizliği hakkındaki diğer postlarımı yazamadım, hiç zamanım olmadı, tatilden dönünce size 5 gün boyunca bir apartman dolusu erkekler yurdunda nasıl sağ kalınır rehberini yazmayı planlıyorum :D Fazla tacize uğramadan hayatta kaldım :)

  Evet dediğim gibi yarın İstanbul'da olacağım, muhtemelen 10 gün kalacağım. Aslında İstanbul'da olacağımı Kaan'ın askerlik postunda spoiler verecektim ama veremedim, telefonda operadan giriyorum ve yorum atmada sıkıntı yaşıyorum... Herneyse hepinizi çok çok öpüyorum..

Love,BB.



7 yorum:

  1. Parapen ve temizleme jelleri ile ilgili yazın için teşekkürler oldukça bilgilendirici idi lakin ne zaman tekrar dikkat etmemeye baslarim bilemicem :/

    Bir apartman dolusu erkek yurdu içerikli yazı kulağa hoş geliyor :)) biran önce yazilsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorumu da yorumu takip et e tiklamadigim için atıyorum lol şimdi tıkladım

    YanıtlaSil
  3. ^^ Seni bu blogta gorecekmiydik ;) Cok tesekkur ederim, egom oksandi, begenmene sevindim.

    Elinden geldigince dikkat etmeye calis lutfen :/ Saglik ve guzellik cok hassas bir konu..

    Bir apartman dolusu erkek ne kadar cazip gelsede konu cok igrenc bir yere gidiyor, bahsedicem.

    Yeap! tam yeri gelmisken bu yorumu nasil takip edecegimizi kisacik anlatirmisin O Gay'cim, bilmeyenleri icin ;)

    Love, BB.

    YanıtlaSil
  4. Benim güzel İstanbuluma hoşgeldin :D Tadını çıkart ;)

    YanıtlaSil
  5. Hosbuldum Mavi Goz'umm, lakin cok canim sikiliyor, geldigimden beri hava kapali vede cok soguk..


    Neyse google hesabi ile telefondan kimseye yorum atamiyorum, basina gelenlerden haberim var. Takipteyim kendini yalniz hissetme ^^

    Ve bu yorumu yine anonim olarak paylasmak zorundayim.

    Love, BB.

    YanıtlaSil
  6. İstanbuldan bi boleyn mi geçti yoksa kuyruklu yıldız mıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ama benim Kazuya içim çok ısında ya ;)

      Sil

Hadi yaz birşeyler, düşünceni bilelim;