3 Ekim 2015 Cumartesi

Anlık bir post



 


   Muhtemelen bu kışta, depresyondan payıma düşeni alıcam  

   Ne yaparsam yapayım bir süre sonra kendi kendiliğime o şeyi rutine sokuyorum, hayır bunu nasıl başardığımı gayet iyi biliyorum. İşte oda benim aptallığım oluyor sonra vay efendim ben neden sıkıldım, insanlar benden neden sıkıldı olmuş oluyor. Üff yazarken sıkıldım düşünün, çünkü son yaptığım arkadaş ortamı gayet iyiydi. Sanırım sorun şu ben mutlu olamaya ve ilgiye aç bir insanım (boğa burcu) ve kim ilgi gördüğü yerden geri kalmak ister ki? Ben ne yaptım dersiniz beni her gün davet ettiler bende her gün gittim nasıl bir açlığa düştüysem artık, bilemiycem ben normalde olsa bir iki gün gitmez sonra giderdim ama artık dediğim gibi nasıl bir boşluğuma geldiyse. Neyse birkaç gün uzaklaşıcam, bu iyi gelir herkes için...

    Birde şu mevsim değişikliğinden peder sayesinde nasibimi almış oldum. Boğazım şişti. Yutkunurken falan acıyor. Ay geçmiş olsun merasimi hiç sevmem ya biliyor musunuz en nefret ettiğim şeydir. Bu arada tabi ki şiş boğaza dondurma iyi gelir bilgisini bende sizin gibi internette bunu biliyor musunuz, şunu biliyor muydunuz sayfalarından okuduğum için, 3 kase dondurma yedim. Sanırım yemeden önce daha iyiydim onu keşfettim. Ay bir şey spora da gidemedim hasta olduğum için onunda bir huzursuzluğu var üstümde bir suçluluk duygusudur ki sormayın.


   Bu arada okulun ilk haftası biliyorum ama benim okulumun 2 haftası gibi bir şey, sınıf erkek kaynıyor resmen hormon kokuyor sınıf yakında zehirleneceğim. İmza kağıdında 4 liste erkek ismi var birde sınıfta 4 kız var, onlar da kendini değere bindirecekler biliyorum yani basit bir konu bu al gülüm ver gülüm meselesi. Okulda konuştuğum bir çocuk var tabiki malum gay app'lerinden birinden konuşuyorum çocuk tabiki benim şansım üzerine ne yakışıklı ne kaslı nede zengin aslında birazcık ucundan zengin sayılabilir. Israrla görüşmek istiyor bende arkadaş ayağına çekmeyi çalışıyorum çocuğu diyorum tesadüfen görüşelim denk gelelelim demek istiyorum. Evet çocukla tanışıp görüşmek istemiyorum, yani içimden gelmiyor.. 
hem benden bir yaşta küçük.
   
   İstediğim gibi biri asla çıkamıyor karşıma yani inatla yani deli gibi aranmıyorum elbette ama hayatımda birisi olup beni yalnız bırakmayıp her an desteklemesini deli gibi istiyorum hemde manyak gibi ama bunun içinde aranmıycam, ben kesin belamı bulurum başka bir şey bulacağım falan yok benim. O yüzden kendi kendime takılıyorum sanki başka ne yapabilirmişim gibi, bu konuda bir şey demiyeceğim şuan istemiyorum, içimden gelmiyor hayır  benim kısmetim şuan kimdeyse umarım böyle oynaşırlarken falan biri ishal falan olur nedeyim. Yakında o app'leri silicem zaten sıkıldım.



   Artık evde daha az kalmaya çalışıyorum, bana bu şekilde daha iyi geliyor. Ailevi problemleri dinlememek daha iyi geliyor bana zaten çoğunlukla bir birlerine bağrışıyorlar sonra hiç bir şey olmamış gibi konuşuyorlar geçen sene çok karışıyordum ya siz ne yapıyorsunuz diye bu yaz tatilinden sonra asla. Şimdi evde herkes bir birini yiyip duruyorlar içimde de oh olsun diyorum. Bana da laf atamıyorlar evde yokum diye kavgadan gürültüden uzak kalıyorum. Ev sırf gürültü, umarım birgün biri şikayet eder. Abi bide salak bir huydur benim salak kardeşimdeki kapı kolunu sadece açmak için kullanıyor, kapamak için falan değil, kapıyı kapamak için kapıyı çarpıyor Tak* kapı kapanıyor. Bir insan gece 2-3 de yapar mı bunu? Tuvalete öyle, odasına öyle,  dış kapı, balkon kapıları buna dahilken mutfak dolap ve çekmecelerinden bahset miyim isterseniz? Tam bir dağlı, ama benim dengesiz, geri kafalı ebeveynlerim ne yapıyor? Kızım sen neden kapıyı çarpıyorsun demiyor kimse onlarda Tak* girip Tak* çıkıyorlar. Tam bir dengesiz aile olduLAR, bu yüzden evde daha az vakit geçirmem benim için daha iyi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi yaz birşeyler, düşünceni bilelim;